אנגלית

בעידן בו הטכנולוגיה שולטת והעולם הופך אט אט לכפר גלובלי, מקצוע האנגלית חשוב מאי פעם. 

אנגלית 

כל תלמיד שואל את עצמו לא פעם למה צריך ללמוד אנגלית בבית ספר? אנחנו חיים בישראל ומדברים עברית, אז למה צריך את זה בעצם?

בעידן של היום בטח שמעתם את הביטוי "כפר גלובלי". בזמנים שכל החיים שלנו מתנהלים במכשיר קטן בכף היד, העולם כבר מזמן לא כזה גדול. 

 

לפניכם כמה נקודות שאולי יגרמו לכם להתחיל לחשוב על חשיבות ידיעת השפה האנגלית, השפה הבינלאומית הנפוצה ביותר בעולם:

 

  1. לדעת אנגלית ברמה טובה כדי להתקבל למקום עבודה-  העולם נהיה מקום קטן מאוד. היום ניתן לחיות בישראל ולעבוד עבור כל חברה בעולם בעזרת הכלים הטכנולוגיים, אך יש צורך לדעת אנגלית ברמה טובה. אז מי שמכוון לכל סוג של קריירה בינלאומית כדאי לו להשקיע בלימודי השפה.

 

  1. לדבר אנגלית טובה כדי להתמצא בטיולים בעולם- אתם חברה צעירים שבטח חולמים על טיול בעולם אחרי צבא או לפני. על מנת ליהנות מטיול כזה ,אם זה להתמצא בשדות התעופה, בבתי המלון, התמצאות ביעד או יצירת קשר עם המקומיים או תיירים מהעולם, אין ספק שצריך וכדאי ללמוד אנגלית.

 

  1. למידה של אנגלית ומיומנות בשפה לשיפור הבטחון העצמי והתדמית- היכולת לעמוד בביטחון ולנהל שיחה בשפה זרה ללא ספק נותן הרגשה טובה ומטפח את הביטחון העצמי.

 

  1. להבין טוב יותר שירים, סדרות וסרטים באנגלית- לכולנו יש את הסדרות והסרטים שאנו אוהבים (בינג׳ בנטפליקס תמיד כיף). חשבתם פעם כמה כיף יהיה לראות סדרות וסרטים ולהבין אותם מבלי לקרוא את הכתוביות?

 

יש עוד הרבה סיבות והן משתנות בין תלמיד לתלמיד. 

בויצ"ו צוות המורים יעשה הכל על מנת שתצליחו בבגרות וגם לשפר את היכולת לנהל שיחה. הכל תוך יחס חם ואישי לכל תלמיד, בכיתות קטנות, שיעורי תגבור, מתרגלים ועוד.

והכי חשוב שזה נעשה מכל הלב.

מחכים לכם בכיתה….